wtorek, 10 stycznia 2017

Toska ,Tosia, Tosisława....

Cześć z tej strony kuzynka tej gaduły ;)

Zapewne chcecie coś wiedzieć o moim psiaku. Tosia jest suczką rasy nova scotia duck tolling retriver i ma teraz około 5 miesięcy. Jest to mój pierwszy pies więc na początku nie było łatwo nam się dogadać. Oprócz tego że zniszczyła mój telefon , zepsuła lampę, zjadła połowę zeszytów i wpycha się do mojego łóżka to jest kochanym psiakiem.
A tak wyglądała jak ją przywieźliśmy. ISTNY SŁODZIAK <3

Nie dajcie się zwieść zdjęciu, Tosia jest istnym wulkanem energii i nigdy się nie męczy (czyż to nie piękne). Dlatego też muszę chodzić z nią na długie spacery i non stop się z nią bawić, by zasnęła, a ja żebym mogła się pouczyć.

 No dobra koniec tego spania. Wierzcie mi lub nie ,ale ten pies prawie w ogóle nie śpi w ciągu dnia, więc powyżej uwieczniłam tak upragnioną przeze mnie chwilę spokoju. 


Tosisko w akcji. Jejku jak ona uwielbia biegać!Niestety mieszkam w mieście a tutaj nie ma za dużo miejsc gdzie można psiaka spuścić ze smyczy i dać mu "chwilę wolności". Zresztą jak chodzę z nią na spacery czuję się jak istna celebrantka na czerwonym dywanie, gdyż zaczepia nas co druga osoba z zapytaniem: jaka to rasa, czy może  pogłaskać itp. Więc z 20 minutowego spaceru robi się 15 minutowa konwersacja :) 

Dziękuję za przeczytanie oraz zachęcam do dodawania komentarzy, które swoją drogą bardzo mnie motywują.
Dobranoc wszystkim i do zobaczenia :)


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog ❤ masz cudowną psinkę i bardzo słodką. Moje dwa kotki też ze mną śpią zajmują większość łóżka 😉 będę czekać na twoje posty i Heleny ❤ pozdrawiam cieplutko !!! Do następnego posta. Robisz bardzo ładne zdjęcia 😊
    Ps:zajrzysz do mnie choć blog o trochę innej tematyce
    Ofellia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Już zajrzałam wcześniej. Super blog o koniach. Będę tam zaglądać częściej, uwielbiam konie :)

      Usuń
  2. Jacie kręcę, Tosia wygląda strasznie słodko ♥
    '...tej gaduły' - wszystko się zgadza :D
    Tosia jest przepiękna, cud, że ja spotkałam, przy Venus to kolosalny pies :)
    A karmisz ją karmą Brit? Bo ja moją małą tak, z dopiskiem 'junior', bo to jeszcze szczeniak...
    I super, że napisałam tego posta!!! Czekam na kolejnego i na kolejnego!
    A kiedy my się spotkamy? Bo całkiem mogłoby być fajnie, gdyby nasze psy się spotkały.. po raz drugi :)
    Ah, Toska - pożeracz zeszytów i pogromca telefonów komórkowych, bójcie się! :3
    Pozdrawiam i udanego dnia!
    '...ta gaduła' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tośkę karmię karmą firmy canagan. Jest to jedna z lepszych składowo karm dla psów, zawiera w 60% suszone mięso. Sama karma jest bez dodatku zbóż, które są szkodliwe dla psów.
      Masz rację musimy iść na wspólny spacer :)
      Pozdrawiam

      Usuń