sobota, 28 stycznia 2017

Pedigree DentaStix - recenzja

Jakoś trochę głupio jest mi teraz, ale nie chcę bym na tego posta wywalała swoje nieszczęścia w życiu, napiszę o nich na moim głównym blogu - O niezwykłych mowa.
Byłam wczoraj w Euro i jak ja uwielbiam patrzeć na te półki z przysmakami dla zwierzaków, szybki telefon do mamy i mogę, mogę coś kupić Venus! Ale warunek - ma to być coś małego. A już myślałam, że kupię cztero kilogramową karmę...
Wybór padł na znaną chyba wszystkim firmę Pedigree, której moja mama nie znosi. (a co tam :)) "Coś małego" - przypominam sobie. Ściągam z półki DentaStix, na oficjalnej stronie Pedigree jest to opisane w taki sposób:

JAK PEDIGREE® DENTASTIX® WALCZY Z POWSTAWANIEM PŁYTKI I KAMIENIA NAZĘBNEGO?

Codzienne szczotkowanie zębów Twojego pupila może być trudne. Wiedząc o tym, stworzyliśmy Pedigree® DentaStix®. Jest to przysmak dentystyczny, którego struktura oraz aktywne składniki efektywnie pomagają w dbaniu o higienę jamy ustnej u psów. Stosowany codziennie, pomaga ograniczyć powstawanie kamienia nazębnego nawet do 80%. Zostało to udowodnione badaniami klinicznymi.
Pedigree® Dentastix® jest dostępny w różnych rozmiarach dopasowanych do różnych wielkości psów ( małe, średnie i duże). Oprócz doskonałego smaku, dzięki bardzo niskiej zawartości tłuszczu (2.6%), średnia przekąska ma zaledwie 77 kcal, dlatego Pedigree® Dentastix® stanowi idealne uzupełnienie codziennej diety, bez niebezpieczeństwa przekarmienia psa.

/tekst skopiowany z oficjalnej strony Pedigree.pl/
No to czas na rozpakowanie!
No jak chyba każdy pies 'tańcuje' na widok czegoś, co trzymamy w tej chwili w dłoni, mój zachowywał się nie inaczej. Po prostu na dwóch łapkach staje i robi takie urocze oczka, że trudno się oprzeć, no trzeba jej coś rzucić :)
Kupiłam wersję dla małych psów (od 5 do 10 kilogramów), w paczce przysmaków było trzy. Jak na pierwszy raz było okei. :) Na opakowaniu pisze, że do 80% usuwa kamień nazębny. Venus szybko to spałaszowała, widać, że jest zadowolona. Postaram się jej to dawać co 2-3 dni, gdy przysmaki się skończą, pomyślę nad kupnem nowych. Nie chcę przyzwyczajać psa, że ciągle będzie dostawać przysmaki, więc ograniczę się do 2 paczek miesięcznie. Nie jest to drogi wydatek, za tę paczkę zapłaciłam 3,50 zł.
A tutaj macie zdjęcie bardzo zadowolonej Venus po odebraniu smakołyka z Pedigree:

Miejmy nadzieję, że przepowiednia firmy Pedigree się spełni i Venus nie dostanie kamienia nazębnego. 

Niestety już się moje ferie kończą, straszna rzecz :( A jeszcze miałam tyle planów na ten fajny, zimowy czas. Kolejna przerwa jest co dopiero w kwietniu... Papa, wolny czasie [*]
Pozdrawiam i życzę, by ten kolejny tydzień był dla Was niezwykły :D
Zapraszam na poprzednie posty, w szczególności na post o gadżetach dla psów - Gadżety dla psiaków :)
Rose
&Venus


4 komentarze:

  1. Takie smakołyki są bardzo fajne 😁 moja psnika uwielbia takie kostki do gryzienie (pomijam fakt że puźniej zakopuje je w ogrodzie i nie umie znaleźć) tak ferie powinny być zdecydowanie dłuższe ❄❄❄❄❄ ehhh e luty jest krótki i jest moim ulubionym miesiącem 💜 fajne fotki ładnie je przerobiłaś. A smaczki myślę że pomogą 🐕🐕🐕🐕 pozdrawiam cieplutko ciebie i venus 💕
    Ofellia (Harleen)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pies nie kopie niczego w ogrodzie, dziwne, że w ogóle nie kpie :D Ja także pozdrawiam i życzę miłego dnia P:) A zdjęcia to się same przerabiają, ja nic nie robiłam ♥

      Usuń
  2. Przepowiednie są od tego żeby się spełniały :) Sara jest jeszcze trochę mała, ale może za jakiś czas kupimy i wypróbujemy na zęby piłkę miętowa "Dentafun" firmy Trixie Razem z Sarą pozdrawiamy Was ciepło i życzymy wspaniałego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu pisało, że te przysmaki są dla szczeniąt od 5 miesiąca życia. Venus (jeszcze) nie ma tego kamienia, dziękuję za radę :) My też pozdrawiamy i ściskamy! ♥

      Usuń