poniedziałek, 9 stycznia 2017

Venus w domu...

Cześć, jak tam w trakcie tej pięknej (albo i nie) zimy w 2017 roku?
Ogólnie to jest straszny mróz, ostatnio u mnie było z -22 stopni! I moja Venus nie była na polu, to takie wyjątkowe sytuacje, w których załatwia się w domu :/
Tak, nie lubię sprzątać po psie, lecz sana futrzaka chciałam :)
Tak właściwie po utracie tej popsutej zabawki chciałabym sprawić dla mojej małej nową, więc chyba niedługo ten pomysł wstawię na bloga. Po za tym za tydzień mam ferie i staram się o jeszcze lepsze oceny (mówi to osoba, która dostaje często piątki i szóstki) i ten cały bieg...
Cóż, wstawię fotki z ostatnich kilku dni, jak moja mała musiała zostać w domu...






Ogólnie to powinnam naprawdę pisać recenzję o filmie "Titanic" (tak, uwielbiam dodatkowe zadanie z polskiego!) , lecz recenzja powinna być krótka i taka wzbogacona własnymi przemyśleniami. (mam takich dużo na temat Rose i Jack'a) Przepraszam, że nie publikuje nic moja kuzynka, lecz jest w trzeciej liceum i ma bardzo dużo nauki, jak uda mi się dać nowe zdjęcia Toski, to będę szczęśliwa ♥
Każdemu bardzo dziękuję, że na tego bloga wchodzicie :) Bez was tych wpisów by nie było :D
Miłego dnia każdemu, pozdrawiam każdego i do kolejnego posta ♥

Napiszecie jakieś propozycje na nowe posty?
Rose i ta mała czarna kuleczka...
http://dailytoa.st/blogs/our-7-dream-movie-boyfriends



3 komentarze:

  1. Śliczne fotki <3 <3 <3 strasznie mi się podobają szcególnie ta czwarta ;) Venus ślicznie się prezentuję brrrrrrr u mnie było wczoraj -24 a do tego w nocy była mała awaria prądu na mojej ulicy tak mała , że prawie zamarzłam :/ Ja moich kotów też nie wypuszcam w takie mrozy zamarzły by moje kociątka <3 Czekam na post o Tytanicu ten film jest smutny i piękny, pokazuję taki straszny wyapdek. Ale gra aktorska jest boska <3 Pozdrawiam cieplutko ciebie Rosie jak i Venus :)
    Ofellia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -24?! No to u mnie tak dużo to nie jest...
      Uwielbiam zimę, mogłaby trwać cały rok ♥ Masz urocze koty :)
      Titanic to piękny film o potwornej tragedii - niech spoczywają w spokoju [*]
      Pozdrawiam!

      Usuń